Friday 8 April 2016

Hipnosis MBS: Aku Positif. Aku Tenang. Aku bahagia.



Bismillahirrahmanirrahim.
Dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyayang.


Jom rakan-rakan WAHM (working-at home-mom) / para suri rumah luar biasa hebat, mari kita terapi diri.

Hipnosis minda separuh sedar (MBS) kita supaya kita lebih positif. Menjalani hidup dengan lebih baik hari demi hari. Insya Allah.

Baca (telinga kita dengar suara kita) sambil tangan kanan tekan dada belah kiri/jantung:
👇👇👇👇
------
Alhamdulillah, hari ini aku menjadi lebih hebat daripada semalam.

Aku bahagia.
Kebahagiaanku meningkat setiap hari.

Aku bijak. 
Kebijaksanaanku meningkat setiap hari.

Aku kaya.
Kekayaanku meningkat setiap hari.

Aku tenang. 
Ketenanganku meningkat setiap hari.

Aku fokus. 
Fokusku semakin meningkat setiap hari.

Aku sihat. 
Kesihatanku semakin baik setiap hari.

Aku beriman. 
Keimananku kepada Allah meningkat setiap hari.
Solatku semakin khusyuk, zikirku semakin kerap. Al-Quran aku baca setiap hari.
Semua yang aku lakukan menjadi ibadah kepada Allah.

Aku tak tahu bagaimana aku tahu dan aku lakukan tetapi aku berjaya capai setiap impianku dengan sangat mudah, cepat, bijak dan gembiranya.

Alhamdulillah ya Syakur. Terima kasih ya Allah.

Kredit: Diubah suai daripada content di Channel Telegram Bahagia Hidup BerTuhan

No comments:

Post a Comment